Žaislų parduotuvės verslo planas
Ištrauka
Darbo aktualumas. Verslas paprastai prasideda nuo idėjos, tačiau vien idėjos užsiimti tam tikra veikla neužtenka. Kokia bebūtų originali ar patraukli verslo idėja, pirmiausia, reikia įsitikinti, ar ji reali, perspektyvi ir pelninga.
Tuo tikslu yra rengiamas verslo planas. Jo rengimo metu paprastai išryškėja atsakymai į tokius klausimus: Ar verslo idėja apskritai turi prasmę? Kas bus prekės ar paslaugos vartotojai? Su kuo teks konkuruoti?
Verslo planas yra vienas efektyviausių planavimo būdų, be kurio neišsiverčiama pradedant ar plečiant savo veiklą. Tai ne tik priemonė gauti banko paskolą ir kartu patikrinti naujos idėjos realumą arba tik suskaičiuoti lėšų poreikį idėjos įgyvendinimui. Verslo planavimas taip pat gali padėti suprasti, kokia rizika ir sunkumai laukia ir numatyti priemones jiems įveikti. Taip verslo plano rengimas gali apsaugoti verslininką nuo galimų klaidų ir finansinio bankroto.
Verslo plano parengimas gali būti reikalingas konkrečiai situacijai (banko paskolai, ES paramai ir pan.) arba gali būti nuolat peržiūrimas, koreguojamas ir pritaikomas kasdienėje veikloje kaip pagalbininkas siekiant ir kuriant verslo sėkmę.
Verslo planas turi būti sąžiningas siūlomo verslo stipriųjų ir silpnųjų pusių bei verslo modelio įvertinimas.
Darbo tikslas – parengti IĮ „Meškiukas“ žaislų parduotuvės verslo planą.
Darbo uždaviniai:
- Integruoti vadybinius sprendimus, ruošiant verslo planą.
- Ištirti rinką Vilniaus mieste, ar reikalingas toks verslas.
- Įvertinti rinkos konkurencines sąlygas.
- Apskaičiuoti priimtiems sprendimams įgyvendinti reikalingas lėšas;
Darbe vartojamos sąvokos:
1) Konkurentai – tai rinkos dalyviai, potencialiems pirkėjams siūlantys tapačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes.
2) Marketingo planas – tai veikla, kuri apima visą pelnui didinti skirta procesą ir pelningos ateities planavimą.
3) Rėmimas – tai veikla, kurios dėka tiksliniai klientai sužino apie produkto privalumus ir yra įtikinami jį pirkti.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1. ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA4
- 1.1. Pradedamo verslo ir įmonės aprašymas4
- 1.2. Parduodamų ir nuomojamų prekių asortimentas5
- 1.2. Nuosavybės forma6
- 2. RINKOS ANALIZĖ7
- 2.1. Vartotojai7
- 2.2. Konkurentai8
- 3. MARKETINGO PLANAS10
- 3.1. Tikslai ir uždaviniai10
- 3.2. Kainų politika11
- 3.3. Reklama11
- 4. GAMYBOS PLANAS13
- 4.1. Gamybinės patalpos ir įrenginiai13
- 5. DARBUOTOJAI IR VALDYMO PERSONALAS14
- 5.1. Savininkė14
- 5.2. Personalo funkcijos ir atsakomybė14
- 5.3. Darbuotojų atlyginimas15
- IŠVADOS17
- LITERATŪROS SĄRAŠAS18
- PRIEDŲ SĄRAŠAS19
Reziumė
- Autorius
- dzastyna
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €2.77
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Vas 19, 2017
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 21 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų