Kelionių agentūros verslo planas
Ištrauka
Temos aktualumas - Kelionių agentūra, siekdama būti pilnaverte rinkos dalyve ir gebėti konkuruoti su kitomis tas pačias paslaugas tiekiančiomis įmonėmis, privalo žinoti rinkos diktuojamas taisykles ir prognozuoti savo veiklą. Besikurianti įmonė turi nustatyti savo egzistavimo tikslą ir planuoti veiksmus taip, kad gebėtų išlaikyti savo darbuotojus, gauti pelną.
Problematika - Verslas prasideda nuo idėjos. Kad ir kokia patraukli idėja bebūtų, pirmiausia reikia įsitikinti, ar ji reali, perspektyvi, pelninga? Tai galima padaryti tik parengus verslo planą ir pamačius visas idėjos judėjimo perspektyvas ateityje. Dabar kelionių agentūros negeba orientuotis į vartotojų poreikius, bei konstruktyviai planuoti veiklą, todėl ypač svarbu parengti kokybiškus verslo planus, siekiant veiklos kokybiškumo.
Darbo objektas – kelionių agentūros „Kengūra“ Verslo planas
Darbo tikslas – remiantis literatūra bei įvertinus dabartinę rinkos situaciją, parengti būsimos įmonės verslo planą.
Darbo uždaviniai:
- Pateikti išsamią kelionių agentūrų verslo teorinius aspektus;
- Pateikti naujos X verslo idėjos esmę;
- Identifikuoti pagrindinius išteklius, reikalingus X verslo idėjos įgyvendinimui;
- Pateikti X verslo idėjos įgyvendinimo prognozuojamus rezultatus;
- Įvertinti X įmonės galimybes ir riziką, įgyvendinant X verslo idėją.
Darbo metodai:
Lietuvos bei užsienio autorių mokslinės literatūros analizė,finansinių, statistinių, apskaitos ir kitų šaltinių duomenų rinkimas ir sisteminimas, gautų rezultatų analizė, apibendrinimas ir interpretavimas.
Turinys
- Santrauka
- KELIONIŲ AGENTŪROS “PAVADINIMAS” VERSLO PLANAS
- ĮVADAS
- 1. Kelionių agentūrų verslo teoriniai aspektai
- 1.1 Turizmo samprata ir klasifikacija
- 1.2 Kelionių agentūros samprata
- 1.3 Kelionių agentūros veikla
- 1.4 Kelionių agentūros klientų analizė
- 1.5 Kelionių agentūros padėtis Lietuvos rinkoje
- 2. Kelionių agentūros “Pavadinimas” verslo planas
- 2.1 Santrauka
- 2.2 Juridinio asmens aprašymas
- 2.3 Paslaugų analizė
- 2.4 Rinka ir konkurentai
- 2.5 Rinkodaros strategija
- 2.6 Paslaugos tiekimo sistema
- 2.7 Finansinis planas
- Literatūros sąrašas
Reziumė
- Autorius
- roxta
- Tipas
- Verslo planas
- Dalykas
- Turizmas
- Kaina
- €3.47
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 29, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų