Internetinės filmų duomenų bazės (IMDB) analizė

10 psl. / 1537 žod.

Ištrauka

Sparčiai besikeičianti informacinė ir technologinė aplinka šiuolaikinėje visuomenėje iš esmės keičia darbo pobūdį visose organizacijose, keičia požiūrį į informaciją, kuri tampa savarankiška ekonomikos dalimi ir preke. Per paskutinius du dešimtmečius įvyko perversmas informacijos rinkimo, kaupimo ir naudojimo metodų srityje. Daugelis pakitimų tiesiogiai palietė tą informaciją, kuri įgyja vertę, jei gali būti labai greitai pateikta ir išanalizuota. Informacija tampa vertinga tik tada, kai žinomas jos kontekstas ir sąsajos su kita informacija, taip pat kai turima informacija gali būti reprezentuojama įvairiomis formomis. Įgijusi naują statusą informacija tampa sudėtine ekonomikos dalimi, informacija verslu, kurio pagrindinis pokyčio aspektas yra marketingas – vartotojų poreikių tam tikram produktui ar paslaugai numatymas ir nustatymas, siūlymas ir pardavimas.

Tradicinės informacinės sistemos yra nebepajėgios išlaikyti šiuolaikinių pokyčių tempo ir užtikrinti prieigą prie visų rūšių informacijos šaltinių bei suteikti modernias informacines paslaugas. Štai kodėl paskutiniais metais vis daugiau ir daugiau kompanijų atranda internetą. Ir kiekviena renkasi savo kelią internete. Viena sukuria virtualią atstovybę, kita ryžtasi prekių ir paslaugų pardavimui internete, trečia imasi susikurti portalą, skiriamą “gimtajai” veiklos sferai. Šioje aplinkoje susikūrė ir http://www.imdb.com/ svetainė. Šios svetainės paskirtis – suteikti galimybę naudotis informacija apie kiną kiek įmanoma didesniam skaičiui žmonių.

Šiame darbe bus analizuojami šie internetinio puslapio parametrai:

  1. interaktyvumas
  2. hipertekstualumas
  3. multimedijiškumas
  4. portalo struktūra
  5. portalo navigacija
  6. dizaino ypatumai
  7. informacijos aktualumas.

Reziumė

Autorius
b.m.t.
Tipas
Tyrimas
Dalykas
Žurnalistika
Kaina
€1.55
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 24, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
10 psl.

Susiję darbai