Reklamos analizė: cini minis pusryčių dribsniai

10 skaidr.

Ištrauka

Įtikinti ir sudominti pirkėją pirkti CINI MINIS pusryčių dribsnius(skatinti vartotojus rinktis reklamuojamą produktą vietoj anksčiau vartoto)

●Įtikinti vartotojus siūlomos prekės nauda (Gardūs ir sveiki pusryčiai pripildyti vitaminų, mineralų )

●Priminti ( neleisti pamiršti vartotojams apie prekę, didinti prekės žinomumą )


Reziumė

Autorius
andrėja01
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 27, 2022
Publikuotas
2021 m.
Apimtis
10 skaidr.

Susiję darbai

Kainodaros mokslinių straipsnių analizė

Rinkodara Referatas 2006 m. mexxy
Temos aktualumas Kainodara yra sudėtingas procesas, kadangi kainos nustatymas įtakoja gamintojus, tiekėjus, įmonių savininkus, mus – vartotojus ir kt. Kainodara taip pat turi...

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2012 m. nijole40
Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės, kurios tam tikrais atvejais vartotojo sąmonėje net nėra...

“Corny big” marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2012 m. skye101
Mūsų grupės darbo tikslas buvo savo nuožiūra pasirinkti prekę ir ją ištirti. Taigi, pasirinkome Vokietijos kompanijos „Schwartauer Werke” gaminamą javų batonėlį „Corny big“....

Prekės „COCA - COLA“ marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. gerduliukas
Marketingas – žinių ir metodų visuma apie įmonės ar individo tikslų siekimą rinkos sąlygomis. Platesne prasme suprantamas kaip procesas, kurio metu įmonės ištekliai...

Įmonės marketingo analizė

Rinkodara Referatas 2016 m. graibute23
Kiekviena stipri ir socialiai atsakinga įmonė siekia, su naujais verslo klientais užmegzti ilgalaikius santykius. Šiandieninėje Europoje vyrauja dinamiška aplinka ir pokyčiai yra pastovus...