Populiarinimas (ryšiai su visuomene)

13 skaidr.

Ištrauka

Pasitelkdama ryšius su visuomene, įmonė siekia perduoti informaciją į išorę (visuomenei) ir į vidų (saviems darbuotojams).

  Per ryšius su visuomene organizacija užmezga ir palaiko kontaktus su jai svarbiausiomis visuomenės gyvenimo sritimis bei visuomenės grupėmis.

  Ypač svarbūs ir glaudūs kontaktai su visuomenės informavimo priemonėmis: laikraščiais, žurnalais, televizija, radiju. Labai reikšmingi ir geri kontaktai su visuomenėje pripažintais autoritetais, profesiniu požiūriu kompetentingais specialistais, politinėmis ir ūkinėmis institucijoms, jaunimu.


Turinys

  • Ryšiai su visuomene
  • Ryšių su visuomene tikslas
  • Ryšių su visuomene funkcijos
  • Ryšiai su visuomene padeda spręsti marketingo uždavinius
  • Komunikavimo su visuomene būdai
  • Populiarinimas
  • Populiarinimo priemonės
  • Parama
  • Parodos ir mugės
  • Kiti komunikavimo su visuomene būdai
  • Literatūra

Reziumė

Autorius
moksloguzas
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Viešasis administravimas
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 17, 2018
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
13 skaidr.

Susiję darbai

Valstybių suverenios lygybės principas

Viešasis administravimas Referatas sintri
Tarptautinės teisės principai – tai vadovaujantis teisės pradas, kurio pagalba atskleidžiama teisės esmė ir parodomos teisės vystymosi kryptys. Teisės principas naudojamas įvairiomis prasmėmis,...