Televizijos reklamos istorija ir jos specifika
11 skaidr.
Ištrauka
Televizijos reklamos platina masinius įvaizdžius: ko siekti, ko norėti, kaip rengtis, elgtis ir pan. Ji diktuoja madas, modeliuoja gyvenseną, jauseną, galvoseną; formuoja nuomones, skonį. Ji taip pat propaguoja ir masinės kultūros skleidžiamą vartotojišką psichologiją. Mūsų gyvenimo komerciškėjimas, žiūrėjimas į gyvenimą per „rinkos akinius“, taip pat yra vienas veiksnių, sąlygojančių Vakarų masinės kultūros sparčią plėtrą mūsų šalyje.
Turinys
- Reklamos istorijos apibūdinimas.
- Paaiškinama kas yra reklama ir jos tikslai.
- Televizijos reklamos atsiradimo priežastys.
- Televizijos reklamos istorija.
- Televizijos reklamos specifika.
- Televizijos reklamos poveikis visuomenei.
Reziumė
- Autorius
- laurenzo
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Kultūrologija
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 26, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 11 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų
Susiję darbai
Kalbininkas Aleksas Girdenis teigė, kad „išnykusi tarmė yra didesnė tragedija žmonijai negu kokio vabaliuko ar gyvūno išnykimas, nes kartu su tarme miršta tam tikras unikalus žvilgsnis į pasaulį, kuris jokioj kitoj tarmėj nei kalboj nebepasikartos; miršta ir tobuliausias, amžiais gludintas žmogaus dvasios kūrinys“. Argumentuotai pritarkite šiai minčiai arba ją paneikite
Kultūrologija
Rašinys
2012 m.
soul_crash
Kultūrinių renginių jaunimui poreikių tenkinimo analizė Kaišiadorių mieste
Kultūrologija
Diplominis darbas
2015 m.
viktorija1122
Kultūrinių renginių poreikis jaunimui Jonavoje
Kultūrologija
Kursinis darbas
2016 m.
indroolia
Kokie Skandinavijos (ar atskirų šalių) šiuolaikinės gyvensenos aspektai yra patrauklūs mums / asmeniškai jums?
Kultūrologija
Rašinys
2018 m.
gabrieleku
Populiarioji kultūra televizijoje
Kultūrologija
Referatas
2012 m.
svagzdyte
Vokietijos ir Japonijos kultūrų analizė pagal E. T. Hall, R. D. Lewis ir G. Hofstede kultūrų grupavimo teorijas
Kultūrologija
Referatas
2020 m.
vanesa_