Ekspedicinių įmonių veiklos kokybės gerinimo poreikis ir galimybės
Ištrauka
Šiandieniniame pasaulyje klientai tampa vis išrankesni ir kelia didesnius reikalavimus norimai prekei ar paslaugai. Prekių bei paslaugų rinka yra perpildyta ir gali išpildyti kiekvieno kliento norą Tai kaip gi išsiskirti ir konkuruoti rinkoje tenkinant klientų poreikius? Pagrindinis kriterijus, i kurį klientai kreipia dėmesį, tampa prekės ar paslaugos kokybė. Ekspedicinės įmonės nėra išimtis. Klientai stengiasi nerizikuoti perduodant krovinius nepatikimai įmonei. Jiems svarbiausia, kad krovinys nesugadintas ir laiku pasiektų užsakovą. Tik įmonės, kurios nuolat gerina savo veiklą gali konkuruoti rinkoje. Ekspedicinėms įmonėms, norint klientui suteikti reikalaujamos kokybės paslaugų už prieinamą kainą reikia nuolatos gerinti veikos procesus.
Darbo tikslas. Nustatyti, ar ekspedicinėms įmonėms yra poreikis diegti kokybės vadybos sistemas, bei aptari, kokios kokybės vadybos sistemos yra skirtos transporto įmonėms.
Darbo uždaviniai:
- Išanalizuoti kokybės vadybos sąvokas.
- Išnagrinėti transporto įmonių veiklos kokybės vertinimo kriterijus.
- Išanalizuoti kokybės vadybos sistemas taikomas transporto įmonėse.
Turinys
- Įvadas
- KOKYBĖS VADYBOS SAMPRATA
- VEIKLOS PROCESŲ VALDYMAS – AŠIS DIEGIANT KOKYBĖS VADYBOS SISTEMAS
- Transporto įmonių veiklos kokybės vertinimo kriterijai
- Transporto įmonių veiklos kokybės vertinimo kriterijai
- Ekspedicinių įmonių veiklos kokybės gerinimo poreikio formulavimas
- IŠVADOS
- Literatūros sąrašas
- 2013 M. Dovilės Kontautaitės, Virgilijos Zinkevičiūtės straipsnis
Reziumė
- Autorius
- zymantez
- Tipas
- Prezentacija
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €1.15
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 3, 2015
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 12 skaidr.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų