Informacijos sistemų projektavimo praktika
Ištrauka
Šiais laikais kiekviena organizacija sparčiai plečiasi, siekia vis didesnių tikslų, bei juos įgyvendina. Sunku būtų įsivaizduoti įmonę, kuri nenaudotų kompiuterizuotos technikos, bei kompiuterinės įrangos. Tam, kad organizacijos vystytųsi sklandžiai ir sunaudotų kuo mažiau darbo jėgos, pinigų sąnaudų, būtina įmonės veiklą nuolat analizuoti, tirti jos problemines sritis ir jas efektyviai šalinti. Tam, kad sukurtume patogią ir vartotojuj draugišką sistemą mums reikia tinkamai užregistruoti vartotojų reikalavimus. Visa tai galime padaryti atlikus kuriamos sistemos klasių identifikavimą, identifikuotoms klasėms braižant sekas, smulkiu išnagrinėjus įmonės funkcinius, bei nefunkcinius reikalavimus.
Turinys
- 1. ĮVADAS4
- 2. SISTEMOS PASKIRTIS4
- 2.1. SISTEMOSS TIKSLAS4
- 3. VARTOTOJAI4
- 4. FUNKCINIAI REIKALAVIMAI5
- 4.1. REIKALAVIMAI SISTEMAI5
- 4.2. SISTEMOS RIBOS5
- 4.3. PANAUDOS ATVEJŲ APRAŠAS6
- 5. NEFUNKCINIAI REIKALAVIMAI17
- 5.1. REIKALAVIMAI SISTEMOS IŠVAIZDAI (Look and feel)17
- 5.2. REIKALAVIMAI PANAUDOJAMUMUI (Usability)17
- 5.3. REIKALAVIMAI VYKDYMO CHARAKTERISTIKOMS (Performance)18
- 5.4. REIKALAVIMAI VEIKIMO SĄLYGOMS (Operational)18
- 5.5. REIKALAVIMAI SISTEMOS PRIEŽIŪRAI (Maintainability and portability)18
- 5.6. REIKALAVIMAI SAUGUMUI (Security)18
- 5.7. KULTŪRINIAI-POLITINIAI REIKALAVIMAI18
- 5.8. TEISINIAI REIKALAVIMAI19
- 6. PROJEKTINĖ DALIS20
- 6.1. ESYBIŲ RYŠIŲ DIAGRAMA20
- 6.2. ESYBIŲ RYŠIŲ APRAŠYMAS21
- 6.3. ESYBIŲ RYŠIŲ PRAŠYMAS23
- 7. RELIACINIS MODELIS25
- 7.1. RELIACINIO MODELIO LENTELIŲ APRAŠYMAI26
- 8. KLASIŲ MODELIS29
- 9. SEKŲ DIAGRAMOS31
- 10. VARTOTOJO SĄSAJA41
- 11. BŪSENŲ DIAGRAMA46
- IŠVADOS47
- 11. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS48
Reziumė
- Autorius
- anagr
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Informatika
- Kaina
- €3.10
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 24, 2020
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 48 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų