Vilniaus Tuskulėnų vidurinės mokyklos asistento praktikos užduotys

13 psl. / 3480 žod.

Ištrauka

Asistento praktiką atlikau Vilniaus Tuskulėnų vidurinėje mokykloje, kur kartu su geografijos mokytoja planavome pamokas bei sudarinėjome jų planus. Kurdamos veiklos planą orientavomės į bendruosius asmens ugdymo tikslus. Taip pat labai svarbūs mokyklos ugdymo poreikiai, kokie dalykai mokykloje sustiprinti, kas skatinama, ir kokio lygio vaikai mokinasi. Taikomi mokymo metodai pasirenkami tradiciniai, naudojant: turimus vadovėlius, atlasus, pratybų sąsiuvinius, multimedija bei internetinę prieigą. Toks mokymosi būdas yra visiems labai gerai žinomas ir priimtinas, todėl mokiniai noriai žiūri vaizdines, informacines vaizdo medžiagas. Po jų žiūrėjimo visa informacija yra apibendrinama, tokiu būdu ir mokiniai yra įtraukiami į diskusiją. Atsižvelgus į visus galimus reikalavimus, mokyklos administracijos patarimus, pradedam rašyti, planuoti klasės veiklos planą. Manau mokiniai turi gauti tokią informacija, kuri atitiktų valstybės keliamus reikalavimus, mokinių švietimo atžvilgiu. Taip pat labai priklauso kokią mokyklą vaikas pasirinko lankyti, jos tikslai, ugdymo savitumas, mokymo pakraipa, sustiprintų dalykų sritis yra svarbi vaikų ugdyme. O kas daugiau rūpinasi vaikų ugdymu nei jų tėveliai, tad su jais pasitarti, pasikonsultuoti kokių gilesnių žinių reikėtų vaikams tiesiog privalu. Dauguma tėvų išsako nuomonę tik popamokinių renginių klausimu. Nes tai lyg papildomas ugdymas, kurį gali organizuoti pats klasės vadovas. Tad, mano nuomone, šios klasės veiklos planas yra išpildytas visapusiškai.


Turinys

  • 1. Dalyvavimas planuojant pamoką ir asistavimas mokytojui pamokoje:
  • a) Dalyvaukite mokytojui kuriant 2-jų pamokų planus.
  • b) Dalyvaukite bent vienoje pamokoje, kurią kūrėte su mokytoju.
  • c) Po pamokos apmąstykite mokytojo pademonstruotą pamokos planavimą ir savo asistavimą.
  • 2. Mokinių elgesio pamokoje stebėjimas:
  • a) Pasirinktų vaikų/ klasių stebėjimas 2 pamokose.
  • b) Stebėjimų vertinamo požymių skalės.
  • 3. Klasės vadovo ugdomoji veikla ir asistavimas klasės vadovui:
  • a) Klasės vadovo veiklos planavimas.
  • b) Dalyvavimas praktikos metu vykstančiame ugdomajame renginyje.
  • c) klasės valandėlė– pokalbis apie profesijos rinkimąsi.

Reziumė

Autorius
reand
Tipas
Praktikos ataskaita
Dalykas
Edukologija
Kaina
€2.90
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Gru 16, 2015
Publikuotas
2014 m.
Apimtis
13 psl.

Susiję darbai

Gimnazijos profesinės praktikos ataskaita I

Edukologija Praktikos ataskaita 2020 m. dzastyna
Vadyba, kaip mokslo kryptis, susiformavo kaupiant praktinio valdymo patyrimo duomenis, juos analizuojant, apibendrinant ir darant objektyvias išvadas. (Zakarevičius, 2013). Įstaigos vadybos procesas apima...