Baigiamoji praktikos ataskaita UAB “Eurokos”
Ištrauka
Baigiamoji praktika yra svarbi prekybos vadybos studijų programos dalis. Praktikos metu studentai panaudoja studijų metu įgytas teorines žinias ir įgauna naudingos patirties. Šią praktiką atlikau „Eurokos“ parduotuvėje, kuri priklauso UAB „Kosmelita”. „Eurokos“ – tai specializuota kosmetikos parduotuvė. Lietuvoje šių parduotuvių yra daugiau nei 100. Baigiamąją praktiką atlikau prekybos centre „Ozas“ esančioje „Eurokos“ parduotuvėje.
Baigiamosios praktikos trukmė – 10 kreditų (10 savaičių). Ji vyko nuo 2013 m. sausio 28 dienos iki 2013 m. balandžio 7 dienos.
Baigiamosios praktikos tikslas – ugdyti savarankiško darbo įgūdžius, įtvirtinti studijų procese įgytas teorines žinias ir gebėjimus, savarankiškai ir komandoje vykdyti praktines užduotis, tobulinti prekybos vadybos specialistui būtinas kompetencijas.
Baigiamosios praktikos uždaviniai:
• Įvertinti įmonės vietą, prekių asortimentą, kainą, rėmimo veiksnius, personalą, logistikos procesą;
• Atlikti pirkėjų paklausos tyrimą;
• Atlikti įmonės asortimento analizę;
• Atlikti tiekėjų vertinimą;
• Įvertinti prekių (paslaugų) asortimentą, vadovaujantis asortimento analizės kryptimis;
• Palyginti prekių kainas su konkurentų kainomis;
• Įvertinti pirkėjų nuomonę;
• Atlikti pirkėjų apklausą apie reklamos skatinimo priemonių poveikį pirkti;
• Išsiaiškinti pirkėjų lojalumą;
• Palyginti rėmimo veiksnius su konkurentais;
• Vertinti pirkėjų (klientų) aptarnavimą, vadovaujantis pirkimo vieta;
• Išsiaiškinti prekių atsargų apyvartumą;
• Išsiaiškinti kokios taikomos įmonėje darbo užmokesčio formos ir atlikti darbo užmokesčio analizę;
• Atlikti pelno ir rentabilumo analizę;
• Įvertinti kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemų įdiegimo naudą įmonėje.
Turinys
- ĮVADAS3
- 1 ĮMONĖS PRISTATYMAS4
- 1.1 UAB „Kosmelita” parduotuvių tinklo „Eurokos” veikla4
- 1.2 Įmonės rekvizitai5
- 2 ĮGYTŲ KOMPETENCIJŲ (GEBĖJIMŲ) ANALIZĖ6
- 2.1 Įmonės vietos, personalo ir logistikos procesų įvertinimas6
- 2.2 Pirkėjų paklausos tyrimas8
- 2.3 Įmonės asortimento analizė11
- 2.4 Tiekėjų įvertinimas14
- 2.5 Prekių kainų palyginimas su konkurentų kainomis15
- 2.6 Pirkėjų apklausos apie reklamos skatinimo priemonių poveikį pirkti įvertinimas17
- 2.7 Pirkėjų lojalumo įvertinimas19
- 2.8 Rėmimo veiksnių su konkurentais palyginimas21
- 2.9 Pirkėjų aptarnavimo įvertinimas23
- 2.10 Prekių atsargų apyvartumo analizė24
- 2.11 Įmonėje taikoma darbo užmokesčio forma ir darbo užmokesčio analizė25
- 2.12 Pelno ir rentabilumo analizė26
Reziumė
- Autorius
- honey
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €4.10
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 10, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų