Laivybos praktikos ataskaita
Ištrauka
Prieš priimant krovinį i laivą, butina gerai išanalizuoti krovinio tipa, kiekį ir buseną. Po to kai krovinys yra apžiūrėtas ir tinkamas gabenimui yra sudaromas laivo krovos planas. Ji sudaro vyr, kapitono padejėjas. Krovinio plano schemoje yra nurodomi visi duomenys apie krovinį, jo išdėstymą, svori, pakrovimo ir iškrovimo uostus,distancijas, krienus, diferentus, gramzda ir t.t.
Visos krovos patalpos turi buti atitinkamai paruošti krovinio priemimui, priklausomai nuo krovinio tipo. Jeigu vezami maisto produktai arba greitai gendantis krovinys, triumų paruošimas turi būti įtyn krupštus ir vykti prižiūrint laivo būdinčiajam karininkui.
Triumų valymas . Valant triumus būtina surinkti visas po paskutinio reiso likusias separacines medžiagas dar tinkamas naudojimui. Šiukšlės sukraunamos ant denio ir uždengiamos brezentu , tuo atveju jei numatytas laivo reisas eis per vandenis kuriuose negalima pilti šiukšlių už borto ar uosto taisyklės draudžia laikyti jas kurį laiką atvirame denyje , reikalinga užsakyti specialų transportą ar baržą kas jas išvežti . Valant triumus būtinai atidaromi ir valomi lijalai.
6 pav. Krovinio iškrovimas
Triumų plovimas . Triumai plaunami tuomet kai po paskutinio krovinio juose lieka daug dulkių , lipnių krovinio liekanų , druskų , chemikalų , ir t.t. . Plaunama prijungtomis prie priešgaisrinės sistemos žarnomis , pastoviai pumpuojant vandenį iš lijalų . Tuo atveju jei triumai plaunami jūroje, užbortiniu vandeniu , vėliau jie turėtų būti perplauti gėlu vandeniu. Pabaigus plovimą triumai džiovinami 2-3 dienas , tačiau esant nedideliam oro drėgnumui ir sustiprinus ventiliaciją įmanoma tai atlikti per 36 valandas .
Užtvaros (atatvarai), ribinsai tvirtinami prie španhautų , dugno paklotas virš antrojo dugno apkalos , mediniai diptankų ir mašinų skyriaus pertvarų apkalos fragmentai . Taip pat medinės kabelių ir vamzdynų einančių per krovinines patalpas , apsaugos turi būti jiems skirtose vietose. Visos šios konstrukcijos turi būti tikrinamos dar krovos eigoje , kad jų sugadinimo atveju, galima būtų pareikšti pretenzijas kaltajai pusei .
Turinys
- 1.Apibūdinti laiva.3
- 1.1 Laivo pagrindiniai duomenys3
- 1.2 Krovinių vietos6
- 1.3 Krovinio gabenimo jūroje technologijos6
- 1.4.Visos laivo patalpos pagal klasifikaciją dalinamos į:
- gyvenamąsias, bendro naudojimo ir tarnybinės.8
- 1.5. CARGO PLAN12
- 1.6. Vairavimo įranga, vairo tipas, jo konstrukcija, ir valdymo sistema.15
- 1.7.Švartavimo operacijos.16
- 1.8.Švartavimo operacijos metu uždrausta būti17
- 1.9.Vilkimas.18
- 1.9.1.Inkaro įranga.19
- 2. Tarnybos laive organizavimas20
- 2.1. Supažindinimas su darbų sauga20
- 2.2. Budėjimas laive25
- 2.3.Pavojų signalai28
- 2.4.Priešgaisrinis inventorius ir jo išdėstymas. Gaisro gesinimo priemonės29
- 3.Navigacinė įranga30
- 3.1. Navigacinių jūrlapių ir priemonių parinkimas reisui ir jų korektūra30
- 3.2.Navigaciniai pranešimai perduodami radijo ryšiu32
- 3.3. Elektronavigaciniai prietaisai32
- 4. Gelbėjimosi priemonės33
- 4.1.Gelbėjimosi liemenės33
- 4.2.Hidrokostiumai33
- 4.3.Valčių įranga ir gelbėjimo priemonės. Valčių išdėstymas, skaičius, talpa ir aprūpinimas. Valčių keltuvų tipai.Gelbėjimo plaustai, jų panaudojimas ir aprūpinimas.35
- 4.4.Gelbėjimo plaustų aprūpinimas37
- 5.Komandos Anglų kalba vairininkui40
Reziumė
- Autorius
- laima
- Tipas
- Praktikos ataskaita
- Dalykas
- Logistika
- Kaina
- €4.10
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Kov 26, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 38 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų