UAB „Kupiškio autobusų parko“ konkurentų analizė
Ištrauka
Konkurencija, varžytuvės yra apibrėžiama kaip “varžybos arba rungtynės, dažnai vykstančios tarp daugiau ar mažiau lygiaverčių varžovų“. Iš “konkurencijos“ termino galime išvesti daugelį įvairių koncepcijų ir modelių, kurie visi yra pagrįsti gebėjimu konkuruoti, tai yra gebėjimu suvokti produktą kaip geresnę alternatyvą, negu ta, kurią siūlo konkuruojančios kompanijos.
Temos aktualumas. Šiandieniniame pasaulyje konkurencija yra milžiniška, visos įmonės, bendrovės, pavieniai žmonės dirbantys su verslo liudijimais ar pažymėjimais turi daugiau ar mažiau savo srities konkurentų. Konkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą.
Darbo objektas. UAB „Kupiškio autobusų parko“ konkurentai.
Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB „Kupiškio autobusų parko“ konkurentus.
Darbo uždaviniai. 1. Apibūdinti konkurenciją ir konkurentus teoriniu aspektu. 2. Nustatyti UAB „Kupiškio autobusų parko“ konkurentus. 3. Įvertinti konkurentų daromą įtaką.
Darbo atlikimo metodai. Literatūros analizė, dokumentų analizė.
Turinys
- Įvadas3
- 1. Organizacijos konkurentų ir konkurencijos aprašymas teoriniu aspektu4
- 1.1 Organizacija ir jos aplinka4
- 1.2 Konkurencija5
- 1.3 Konkurencija pagal ES taisykles8
- 2. UAB „Kupiškio autobusų parko“ charakteristika9
- 2.1 Įmonės aprašymas9
- 2.2 UAB „Kupiškio autobusų parko“ SSGG analizė12
- 3. UAB „Kupiškio autobusų parko“ konkurentų analizė13
- 3.1 UAB „Kupiškio autobusų parko“ konkurentai13
- 3.2 Konkurentų analizė14
- 3.3 Tyrimas17
- Išvados21
- Literatūros sąrašas22
Reziumė
- Autorius
- justxxx1
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €7.56
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 6, 2013
- Publikuotas
- 2012 m.
- Apimtis
- 22 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų