Lidl socialinės atsakomybės analizė

21 psl. / 5862 žod.

Ištrauka

Aplinkos gebėjimas sugerti ir perdirbti teršalus – tai viena svarbiausių sveikos ekosistemos atliekamų funkcijų. Tačiau šiuo požiūriu ekosistemų galimybės ribotos. Jei viršysime jas, kils pavojus pažeisti ekosistemą ir daryti žalą joje gyvenančioms rūšims, įskaitant ir mus pačius. Norint išvengti šių pasekmių gamta yra smarkiai saugoma, prižiūrima. Kaip pavyzdį nagrinėsime Vokiečių kompaniją „Lidl“, kuri rūpinasi planetos ateitimi.


„Lidl“ vizija – būti pirmuoju pasirinkimu.


„Lidl“ misija – geriausia kokybė už geriausią kainą.


Lidl“ kasdien siekia tvariai vystyti savo lokacijas, procesus ir technologijas. Įmonės kokybės ir efektyvumo rodiklius galima pasiekti nedarant žalos aplinkai. Būtent ji siekia apsaugoti ekosistemą ir vykdyti aplinkosaugos veiklos standartus savo tiekimo grandinėje.


„Lidl“ sukūrė ir vykdo plastiko strategiją „REset Plastic“, kuria siekiama įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus. Strategija apima: plastiko mažinimą, projektavimą, perdirbimą, šalinimą iš aplinkos, inovacijas ir švietimą. Šios priemonės padeda taupiau naudoti plastiką, jį perdirbti ir vėl grąžinti į gamybą, mažinant taršą ir naujų žaliavų poreikį.


Visose „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėse Lietuvoje įrengti išoriniai automatiniai širdies defibriliatoriai, skirti gaivinti žmogų staigios mirties atveju. Tai yra vienintelis prekybos tinklas Lietuvoje, kurio visose parduotuvėse yra įrengti defibriliatoriai.


Turinys

  • Aktualumas: Geometrinės progresijos mastu didėjantis žmonių skaičius pasaulyje kelią grėsmę mūsų planetai Žemei. O norint padėti planetai bei joje gyvenantiems ir gyvensiantiems žmonėms reikia saugoti planetą, jos gamtą, po žeme glūdančius turtus, planetos orą, vandenį. Būtent gamtos apsauga yra vienas iš pagrindinių socialiai atsakingų įmonių tikslas: gaminant savo produkciją, kuo mažiau kenkti planetai. Socialiai atsakingoms įmonėms pelnas nėra toks svarbus kaip žmonių gerovė ir planetos saugojimas. Kiekviena socialiai atsakinga įmonė vadovaujasi tam tikru verslo modeliu, kad galėtų sėkmingai siekti apibrėžto socialinio tikslo ir ekonominio efektyvumo, nedarant neigiamo poveikio aplinkai ir visuomenei. Aplinka gali ilgai sugerti nepageidaujamą žmonių veiklos išeigą – taršą ar atliekas, bėgant laikui paversdama ją nekenksminga. Aplinkos gebėjimas sugerti ir perdirbti teršalus – tai viena svarbiausių sveikos ekosistemos atliekamų funkcijų. Tačiau šiuo požiūriu ekosistemų galimybės ribotos. Jei viršysime jas, kils pavojus pažeisti ekosistemą ir daryti žalą joje gyvenančioms rūšims, įskaitant ir mus pačius. Norint išvengti šių pasekmių gamta yra smarkiai saugoma, prižiūrima. Kaip pavyzdį nagrinėsiu Vokiečių kompaniją „Lidl“, kuri rūpinasi planetos ateitimi.
  • Darbo tikslas: Parengti įmonės „Lidl“ socialinės atsakomybės analizę.
  • Darbo objektas: „Lidl“ įgyvendinama socialiai atsakinga veikla.
  • Darbo uždaviniai tikslui pasiekti:
  • 1. Išanalizuoti įmonės „Lidl“ socialinės atsakomybės ataskaitą;
  • 2. Pateikti įmonės „Lidl socialinės atsakomybės analizę;
  • 3. Pateikti savo pasiūlymus;
  • 4. Pateikti išvadas.
  • Tyrimo metodai:
  • Dokumento turinio analizė;
  • Literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė.

Literatūros sąrašas



  1. Lidl – Vikipedija. Prieiga per internetą: https://lt.wikipedia.org/wiki/Lidl#cite_note-3




  2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija. (2021). Apie socialinę atsakomybę. Prieiga per internetą: https://socmin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/darbo-rinka-uzimtumas/imoniu-socialine-atsakomybe-isa/apie-imoniu-socialine-atsakomybe




  3. Dr. Lina Bivainienė. (2021). Socialinė atsakomybė versle ir kasdienybėje: ar tvarumas keičia pasaulį? Vilnius: Vilniaus universitetas. Prieiga per internetą: https://naujienos.vu.lt/socialine-atsakomybe-versle-ir-kasdienybeje-ar-tvarumas-keicia-pasauli/




  4. Socialinė atsakomybė maisto prekių srityje. Prieiga per internetą: https://imone.lidl.lt/socialine-atsakomybe/socialine-atsakomybe-maisto-prekiu-srityje




  5. Socialinė atsakomybė ne maisto prekių srityje. Prieiga per internetą: https://imone.lidl.lt/socialine-atsakomybe/socialine-atsakomybe-ne-maisto-prekiu-srityje




  6. Lidl strategijos ir projektai. Prieiga per internetą: https://imone.lidl.lt/socialine-atsakomybe/strategijos-ir-projektai




Reziumė

Autorius
vanesa_
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 30, 2022
Publikuotas
2021 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

Įmonės "Nike" socialinės atsakomybės analizė

Vadyba Referatas 2018 m. adriana
Aktualumas. Šiandieninėje visuomenėje yra keliamas nerimas dėl per mažo žmonių judėjimo ir sveikatos rūpinimosi. Norint padėti žmonėms yra kuriamos įvairios sportinių prekių įmonės,...

"Swedbank" socialinės atsakomybės analizė

Vadyba Referatas 2019 m. krkevalait
„Swedbank" - vienas pirmaujančių komercinių bankų mūsų šalyje. Jis teikia visas bankines paslaugas daugeliui privačių asmenų ir įmonių. AB „Swedbank“ bankas santykius su...