UAB turizmo agentūros "Giro - Minituras” veiklos plėtros galimybių tyrimas
Ištrauka
Bakalauro darbą sudaro keturios dalys: tyrimo objektas, tyrimo metodika, tyrimas ir jo rezultatai bei išvados.
Pirmojoje dalyje analizuojama bendra Lietuvos turizmo paslaugų rinkos būklė, pateikiama Kauno bei Vilniaus miestų turizmo įmonių veiklos apžvalga. Išsamiai nagrinėjama turizmo agentūros “Giro-Minituras” veikla marketingo aspektu ir identifikuojami jos pagrindiniai privalumai bei trūkumai.
Antrojoje dalyje pateikiami turizmo sampratos bei turizmo marketingo tyrimų teoriniai pagrindai. Supažindinama su specializuotomis turizmo sąvokomis akcentuojant turizmo marketingo tyrimų proceso specifiką, apibendrinamos turizmo rūšys ir perspektyvos. Plačiau aptariami marketingo tyrimų proceso etapai ir jo sandaros elementai.
Trečiojoje dalyje remiantis teoriniu turizmo marketingo tyrimų proceso pagrindu, atliekamas UAB “Giro-Minituras” veiklos plėtros galimybių tyrimas: apibrėžiama problema, nustatomi tyrimo tikslai, atliekama turizmo agentūros “Giro-Minituras” klientų apklausa. Apibendrinus tyrimo rezultatus, identifikuojamos vietinio bei atvykstamojo turizmo galimybės plėtojant UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” veiklą.
Ketvirtojoje darbo dalyje pateikiamos teoriniu ir praktiniu turizmo marketingo pagrindu apibendrintos išvados.
Darbe pateikta 15 lentelių, 26 paveikslai ir 4 formulės. Bakalauro darbe naudota literatūra lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.
Turinys
- TURINYS
- ĮVADAS.6
- TYRIMO OBJEKTAS.7
- 1.1. Lietuvos turizmo paslaugų rinkos būklė 1996-1999m.7
- 1.1.1. Išvykstamasis ir atvykstamasis turizmas Lietuvoje 1996-1999m.7
- 1.1.2. Lietuvos turizmo įmonių veikla.9
- 1.2. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” charakteristika.13
- 1.3. UAB turizmo agentūros "Giro-Minituras" organizacinė valdymo struktūra.14
- 1.4. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” teikiamos paslaugos ir jų kainos.15
- 1.5. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” paslaugų paskirstymas ir rėmimas.17
- 1.6. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” marketingo mikroaplinka.18
- 1.6.1. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” klientai19
- 1.6.2. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” paslaugų teikimo proceso dalyviai19
- 1.6.3. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” pardavimo pagalbininkai19
- 1.6.4. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” konkurentai20
- 1.7. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” marketingo makroaplinka.22
- 1.7.1 Ekonominė aplinka.22
- 1.7.2. Socialinė - kultūrinė aplinka.23
- 1.7.3. Politinė aplinka.23
- 1.7.4. Teisinė aplinka.23
- 1.7.5. Technologinė aplinka.23
- 1.7.6. Gamtinė aplinka.24
- TYRIMO METODIKA24
- 2.1. Turizmas - aktualus teorinių ir praktinių tyrimų objektas.25
- 2.1.1. Turizmo esmė ir principai25
- 2.1.2. Turizmo sistema.28
- 2.1.3. Turizmo perspektyvos.32
- 2.2. Turizmo marketingo tyrimai33
- 2.2.1. Marketingo tyrimų samprata.33
- 2.2.2. Marketingo tyrimų tikslai33
- 2.2.3. Marketingo tyrimų rūšys.34
- 2.2.4. Marketingo tyrimų procesas.36
- 2.2.5. Informacija ir duomenys, jų rinkimo būdai38
- 2.2.6. Marketingo tyrimų imties atranka.42
- 2.2.7. Matavimai marketingo tyrimuose.44
- TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI.47
- 3.1. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” vietinioturizmo plėtros galimybių tyrimas.48
- 3.1.1. Tyrimo problemos nustatymas.48
- 3.1.2. Tyrimo plano parengimas.49
- 3.1.3. Informacijos šaltinių parinkimas.50
- 3.1.4. Informacijos rinkimas.50
- 3.1.5. Tyrimo rezultatų interpretacija.52
- 3.1.6. Tyrimo ataskaitos parengimas.59
- 3.2. UAB turizmo agentūros “Giro-Minituras” veiklos plėtros galimybės.59
- IŠVADOS.60
- LITERATŪRA64
- PRIEDAI65
Literatūros sąrašas
LITERATŪRA
- Horner S. and Swarbrooke J. Marketing Tourism, Hospitality and Leisure in Europe./ Oxford: Alden press, 1996.–702p.
- Kent R. Marketing Research: Measurement, Method and Aplication / London: International Thomson Business Press, 1999.-403p.
- Kindurys V. Paslaugų Marketingas. Teorija ir praktika /Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla 1998.–300p.
- Kotler P., Armstrong G., Saunders J. and Wong V. The Principles of Marketing. / Hemel Hemstead: Prentice Hall, 1996.–605p.
- Lietuvos TURIZMAS’2000./ Informacinis leidinys./ Vilnius: Saulės Spektras, 2000-280p.
- Lumsdom L. Tourism Marketing. / Oxford: International Thomson Business Press, 1997.–290p.
- Mathieson, A. and Wall, G. Tourism: Economic, Physical and Social Impacts. / Harlow: Longman, , 1982.-326p.
- McDaniel C., Gate R., Contemporary Marketing Research. / St. Paul: West Publishing Company, 1991-570p.
- Mill R. C. and Morrison A.M. The Tourism System. 2en edition / London: Prentice Hall International, 1992.-280p.
- Seaton A.V., Bennet J., The Marketing of Tourism Products: concepts, issues and cases./ London: International Thomson Business press, 1996. – 540p.
- Storner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., Jr., Vadyba. / iš anglų kalbos vertė Albina Trečiokaitė / Kaunas: UAB Poligrafija ir informatika, 2000.-662p.
- Turizmas Lietuvoje 1999 m./Vilnius: Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, 2000. – 80p.
- Viešbučių ir turizmo įmonių pagrindiniai veiklos rodikliai 2000 II ketv. / Vilnius. Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės. 2000.– 80p.
- Pranulis V. Marketingo Tyrimai. / Vilnius: AB Vilspa, 1998.-166p.
- Голубков Е. П. Маркетинговые Иследования Методология и Практика. / Финпресс., Москва., 1998, 416 с. ISBN 5-08001-0003-9
- Ядов B.A. Социологическое иследование. Методология, программа, методы. / Москва: Наука, 1987. –125c.
- www.eura.lt
- www.minituras.lt
- www.pikselis.lt
- www.saitas.lt
- www.tourism.lt
Reziumė
- Autorius
- KlaudijaPeleda
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €13.80
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Lap 13, 2020
- Publikuotas
- 2005 m.
- Apimtis
- 63 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų