Geležinkelio projektas
Ištrauka
Šiame kursiniame projekte, duotajame žemėlapyje projektuojamas geležinkelio kelias(II kategorija) tarp laisvai pasirinktų taškų P ir G. Parenkant kelią, atliekamas ekonominis palyginimas tarp 2 trasų. pasirinktojo geležinkelio ilgis L=4290m. Kelias nubraižomas duotajame žemėlapyje. Trasoje yra 2 kreivės, pirmoji taške c ir jos spindulys R=1000m(pradžia PK 13+6, pabaiga PK 21+3), antroji įrengta taške d su spinduliu R=1000m(pradžia PK 23+5, pabaiga PK 29+7). Apskaičiuojamos trasos taškų koordinatės bei kreivių elementų parametrai. Nubraižomas trasos planas su piketais ir kreivių elementais. Turint kelio plano duomenis, naudodamasis izolinijų žemėlapiu braižau kelio išilginį profilį. Suprojektuoju kelio išilginę projekciją, ją pažymėdamas raudona spalva. Kelio trasa išilginiame profilyje prasideda aikštelėje, o baigiasi 0,9‰ nuolydžio tiesėje. Maksimalus trasos nuolydis – 7,5‰(leidžiamas pagal normas - 15‰).
Trasa kerta du kelius, pirmasis kertamas PK 4+28, šis kelias nėra reikšmingas, nėra svarbus regione, todėl išardomas ir kertamas ne viename lygyje. Antrasis kelias kertamas PK 13+19, kelio ašis yra nuleidžiama iki automobilių kelio ir kertasi viename lygyje, čia įrengiama pervaža. Ši pervaža įrengiama tiesiame bėgių kelio ruože, todėl garantuojamas 400m matomumas. Dėl didelio nuolydžio trasoje įrengiamos dvi vertikalios kreivės su spinduliu R=15000m.
Skaičiuojame traukinio varžos jėgas lokomotyvui, kai jis yra traukos rėžime ir juda tuščia eiga, vagonų pagrindines santykines varžas, kai traukinys traukos rėžime ir juda tuščia eiga.
Kad nustatyti šias varžas, naudojame lokomotyvo traukos jėgos grafiką F = f(v), iš kurio nustatome lokomotyvo traukos jėgą prie atitinkamo važiavimo greičio. Taip pat atliekame stabdymo jėgų skaičiavimą. Traukinio stabdymui naudojame kompozitines kaladėles. Sudarome traukos skaičiavimo lentelę, į kurią surašome visus rezultatus. Turėdami grafiką F = f(v) ir nuolydžius trasoje, braižome grafiką v = f(s). Iš grafiko matome, kad mano prekinio traukinio maksimalus greitis bus 86 km/h.
Turinys
- Aiškinamasis raštas3
- 1.Kelio trasos parinkimas4
- 2.Geodezija5
- 2.1.Taškų P, c, d, G koordinačių skaičiavimas5
- 2.2.Plano kreivių elementų parametrų skaičiavimas6
- 3.Išilginio trasos plano sudarymas9
- 4.Traukos skaičiavimas10
- 4.1.Varžos jėgų skaičiavimas11
- 4.2.Traukinio ratų sukeliamų jėgų skaičiavimas13
- 4.3.Traukinio važiavimo laiko nustatymas16
- 5.Traukinio masės patikrinimas17
- 5.1.Traukinio masės priklausomybė nuo nuolydžio17
- 5.2.Traukinio masės priklausomybė nuo greičio18
- Išvados20
- Literatūros sąrašas21
- Priedai22
Reziumė
- Autorius
- rasa13
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Inžinerija
- Kaina
- €7.32
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 19, 2020
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 22 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų