Vadovavimo ir motyvavimo analizė

20 psl. / 4742 žod.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiais laikais įmonių veikla vadovaujasi tam tikromis vadybos funkcijomis. Remiantis įvairių mokslininkų tyrimais dvi jų yra: vadovavimas ir motyvavimas. Šios dvi funkcijos yra neatskiriamos viena nuo kitos ir vargu ar bent viena sėkminga įmonė galėtų vykdyti savo veiklą neatsižvelgdama į vertingą mokslinę medžiagą susijusią su šiomis temomis. 

Problematika. Jau pakankamai senai žmonija suprato, jog taktiškai ir sistemingai vadovaujant bei motyvuojant darbuotojus pasiekiami gerokai našesni rezultatai, negu kad verčiant atlikti darbą priverstinai jėga, pasitelkiant psichologinį spaudimą atsižvelgiant tik į savanaudiškus tikslus. Nors ir atrodo pakankamai paprasta, žvelgiant iš praktiškosios pusės galima teigti, jog dalis Lietuvoje besiverčiančių įmonių vis dar nesupranta šių dviejų vadybos funkcijų esmės. Daugelyje įmonių tarp vadovo ir darbuotojų tvyro įtampa, vadovai dažnai nenori leistis į kompromisą su savo darbuotojais, taip pat daugumoje darboviečių vyrauja neteisinga nuomonė, jog darbuotoją galima motyvuoti tik pinigais. Darbdaviai labai dažnai elgiasi tironiškai, nesupratingai ir netgi nesuvokia, jog tinkamai vadovaudami ir motyvuodami darbuotojus galėtų pasiekti kur kas geresnių rezultatų Šiais laikais šis klausimas vis dar išlieka labai aktualus, būtent todėl dažnai yra analizuojamas mokslininkų.

Darbo objektas – vadovavimo ir motyvavimo.

Darbo tikslas – išanalizuoti vadovavimą ir motyvavimą teoriniu ir praktiniu aspektu.

Darbo uždaviniai:

  1. Teoriškai išnagrinėti darbuotojų vadovavimą ir motyvavimą.
  2. Išanalizuoti  UAB „Amber food“ vadovavimo sistemą.
  3. Atlikti UAB „Amber food“  vadovavimo stilių analizę
  4. Nustatyti UAB „Amber food“ taikomas motyvavimo priemones ir jų efektyvumą.

 Darbo metodai: mokslinių šaltinių analizė, surinktų dokumentų kaupimas, stebėjimas, analizė, palyginimas, apibendrinimas.


Turinys

  • Santrauka4
  • Įvadas5
  • 1. DARBO OBJEKTŲ, INFORMACIJOS ŠALTINIŲ IR TYRIMŲ METODIKOS APŽVALGA6
  • 2. VADOVAVIMO IR DARBUOTOJŲ MOTYVAVIMO TEORIJOS ANALIZĖ8
  • 2.1 Vadovavimo samprata ir esmė8
  • 2.2 Vadovavimo stiliai9
  • 2.3 Motyvavimo sąvokos apibrėžimas11
  • 2.4 A.Maslou poreikių teorija12
  • 3. UAB „AMBER FOOD“ VADOVAVIMO IR MOTYVAVIMO PRAKTINĖ ANALIZĖ14
  • 3.1 Įmonės vadovavimo sistema14
  • 3.2 Taikomi vadovavimo stiliai15
  • 3.3 Motyvavimo priemonės ir darbuotojų poreikių tenkinimas16
  • Išvados ir pasiūlymai19
  • Literatūros sąrašas20

Reziumė

Autorius
edvinculis
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Raštvedyba
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 12, 2018
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
20 psl.

Susiję darbai