"IKEA" žmogiškųjų išteklių analizė ir valdymas
Ištrauka
Žmogiškųjų išteklių valdymas kaip vadybos mokslo tyrimo objektas pradėtas tyrinėti tik XX a. antrojoje pusėje. Išsivysčiusiose valstybėse greitai buvo suprasta, jog tai pagrindinis ir labai svarbus įmonių plėtros šaltinis. Žmogiškųjų išteklių valdymas yra bene svarbiausias procesas kiekvienoje organizacijoje – ar tai būtų komercinė, ar nekomercinė, privati ar valstybinė institucija, arba bet kokia kita stambi ar smulki įmonė, ar organizacija. Be tinkamų ir kvalifikuotų specialistų nei viena organizacija negalėtų pasiekti savo tikslų ir išgyventi. Taigi reikia pripažinti, kad žmogiškųjų išteklių valdymas – tai vienas svarbiausių valdymo teorijos ir praktikos tyrimų objektų. Kiekvienos organizacijos pagrindinis tikslas yra gauti kuo didesnį pelną, užimti kuo didesnę rinkos dalį arba teikti kuo geresnes paslaugas. Norėdamos tai įgyvendinti jos turi turėti unikalių išteklių, o pagrindinis iš jų ir būtų – žmogiškieji ištekliai. Be to, vadybos ekspertai nurodo, kad žmogiškieji ištekliai yra sunkiausiai pasiekiamas konkurencinis elementas – didžiausias organizacijos turtas. Tačiau būtina suprasti, kad neužtenka vien turėti reikiamų žmogiškųjų išteklių. Būtina kryptingai ir strategiškai juos valdyti, bet tai nėra taip paprasta. Juk tai nėra eiliniai ištekliai. Tai ištekliai, reikalaujantys atitinkamo dėmesio, žinių ir kryptingo strateginio valdymo. Valdant žmogiškuosius išteklius, bene svarbiausia sugebėti, suderinant atskirų darbuotojų ir pačios įstaigos tikslus, gauti geriausią rezultatą bei įgyvendinti organizacijos užsibrėžtus tikslus.
Šiame darbe pasirinkau įmonę UAB „IKEA“, kuri išsiskiria iš kitų įmonių savo teikiama produkcija, jos kiekiu, įvairove bei kokybe.
Darbo objektas - „IKEA“ kompanijos veikla.
Darbo tikslas – atlikti „IKEA“ kompanijos veiklos analizę.
Darbo uždaviniai:
- Aptarti „IKEA“ istoriją.
- Išanalizuoti įmonės produkciją bei paslaugas.
- Atlikti SSGG analizę.
- Atlikti PEST analizę
- Apžvelgti dabartinę situaciją ir ją įvertinti.
- Nustatyti išvadas.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. ORGANIZACIJOS SAMPRATA IR VALDYMAS3
- 1.1. ORGANIZACIJA – SAMPRATA, VAIDMUO, RŪŠYS IR JŲ VALDYMO YPATUMAI4
- 1.2. VADYBOS FUNKCIJOS ORGANIZACIJOJE5
- 2. ĮMONĖS IR JOS VEIKLOS APRAŠYMAS7
- 2.1. ĮKŪRĖJO BIOGRAFIJA7
- 2.2. ĮMONĖS ISTORIJA7
- 2.3. ĮMONĖS PRISTATYMAS10
- 2.4. ĮMONĖS STRUKTŪRA IR PAREIGYBIŲ APRAŠYMAS12
- 2.5. ĮMONĖS FINANSINĖ PADĖTIS13
- 2.6. LABDAROS VEIKLA14
- 3. ĮMONĖS PRODUKCIJA/PASLAUGOS IR TECHNOLOGIJOS16
- 3.1. GAMINAMA PRODUKCIJA/TEIKIAMOS PASLAUGOS16
- 3.2. PAŽANGIOS TECHNOLOGIJOS18
- 3.3. NAUDOJAMI GAVINIAI (ŽALIAVOS, ĮRENGINIAI) IR DARBO PRIEMONĖS18
- 3.4. DARBO PASIDALIJIMAS, KOORDINAVIMAS19
- 3.5. PRODUKTŲ PAVADINIMAI19
- 4. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲANALIZĖ IR VALDYMAS21
- 4.1. IŠTEKLIŲ APRAŠYMAS21
- 4.2. SSGG (SWOT) ANALIZĖ21
- 4.3. PEST ANALIZĖ22
- 4.4. „IKEA“ DABARTINĖ SITUACIJA IR POTENCIALO APRAŠYMAS23
- IŠVADOS
- LITERATŪROS SĄRAŠAS
Reziumė
- Autorius
- srs789
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Inžinerija
- Kaina
- €7.56
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bir 1, 2017
- Publikuotas
- 2016 m.
- Apimtis
- 27 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų