UAB ,,Bajorkiemis” kokybės sistemos vystymo projektas
Ištrauka
Viena iš maitinimo įmonės sėkmės sąlygų yra pateikti klientams kokybiškas paslaugas, kurios atitiktų klientų reikalavimus. Norėdamos efektyviai dirbti šių dienų verslo aplinkos sąlygomis, įmonės turi didelį dėmesį skirti kokybei, ypač kai konkuruojančių įmonių pasiūlymai vis mažiau skiriasi kaina ir panašėja teikiamomis naudomis.
Paslaugų kokybė formuoja ne tik įmonės konkurencinį pranašumą, bet ir teigiamą įvaizdį, kuris didina klientų lojalumą. Siekiant išlaikyti esamus ir pritraukti potencialius vartotojus, reikia tobulinti maitinimo paslaugų funkcinę kokybę, nes ji įtakoja vartotojų lūkesčių formavimąsi ir realų paslaugos patyrimą.
Gerą maitinimo kokybę galima apibūdinti kaip spartų klientų aptarnavimą, dėmesingumą, išskirtinį organizacijos kultūros deklaravimą, kuris suteikia maitinimo įmonėms unikalumo ir geras pozicionavimo galimybes.
Paslaugos pateikimas yra daugiau ar mažiau subjektyviai patiriamas procesas, kai gaminimas ir vartojimas vyksta tuo pačiu metu. Maitinimo paslaugų kokybė ir vartotojo gaunama nauda išreiškiama subjektyviais ir objektyviais rodikliais.
Tyrimo problema – UAB „Bajorkiemis“ aptarnavimo kokybės standartų gerinimas.
Tikslas – išanalizuoti UAB ,,Bajorkiemis” kokybės sistemą ir pateikti bendrovės vystymo projektą įvertintą ekonominiu, socialiniu, kultūriniu ir aplinkosauginiu aspektu.
Tyrimo objektas - UAB ,,Bajorkiemis” kokybės sistema.
Siekiant įgyvendinti šį tikslą yra būtina atlikti tokius uždavinius:
- išanalizuoti kokybės sampratą teoriniu aspektu;
- išanalizuoti UAB ,,Bajorkiemis” kokybės sistemą;
- pateikti bendrovės vystymo projektą;
- įvertinti projektą ekonominiu, socialiniu, kultūriniu ir aplinkosauginiu aspektu;
- pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Hipotezė
- – Ar UAB ,,Bajorkiemis” kokybės sistema yra tinkama.
Darbe naudoti šie metodai:
- - mokslinės literatūros sisteminės analizės ir apibendrinimo; konkretaus atvejo būdas - UAB ,,Bajorkiemis” kokybės sistemos analizė, lyginimas, asmeninė patirtis.
Turinys
- Įvadas2
- 1. Kokybės samprata3
- 1.1 Paslaugų kokybės apibrėžimų įvairovė4
- 1.2 Bendrosios suvoktos paslaugos kokybės modelis5
- 1.3 Svarbiausi kokybės požymiai klientų požiūriu6
- 2. Organizacijos charakteristika ir kokybės valdymo sistema7
- 2.1.Padavėjų išvaizda8
- 2.2. Elgesys darbo metu8
- 2.3. Komandinis darbas9
- 2.4. Darbo vietos pasiruošimas9
- 2.5. Svečio pasitikimas10
- 2.6. Užsakymo priėmimas11
- 2.7. Užsakymo vykdymas12
- 2.8. Atsiskaitymas, nuolaidų kortelės13
- 2.9. Atsisveikinimas13
- 2.10. Klientų aptarnavimo pagrindai14
- 2.11. Padavėjų kvalifikacijos vertinimo kriterijai14
- 2.12. Indų ir kito inventoriaus saugojimas15
- 3. UAB ,,Bajorkiemis” aptarnavimo kokybės gerinimo projektas, jo tikslai bei uždaviniai15
- 4.Projekto įgyvendinimui reikalingi komandos nariai, jų vaidmenys, atsakomybės17
- 5.Parengto projekto įvertinimas ekonominiu, socialiniu, kultūriniu aspektais18
- 5.1 Parengto projekto įvertinimas ekonominiu aspektu.18
- 5.2 Darbuotoju kompetencija, suvokimas ir mokymas18
- 5.2.1. Darbuotoju įvertinimas ir skatinimas19
- 5.2.2 Klientų aptarnavimo kokybės auditas20
- 5.3 Parengto projekto įvertinimas socialiniu aspektu22
- 5.4 Parengto projekto įvertinimas kultūriniu aspektu23
- 5.5 Parengto projekto įvertinimas aplinkosauginiu aspektu23
- Išvados25
- Pasiūlymai25
- Literatūra26
Reziumė
- Autorius
- sypsenele
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Ekonomika
- Kaina
- €8.28
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Bal 6, 2016
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 26 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų