Turizmo marketingas
Ištrauka
Rinkodara – tai veikla susidedanti iš institucijų ir procesų, skirtų kurti, perduoti, pristatyti ir keistis pasiūlymais, sukuriančiais pridėtinę vertę pirkėjams, klientams, partneriams ir plačiąjai visuomenei.
Paprasčiausia prasme rinkodara gali būti aiškinama, kaip savanoriški mainai tarp dviejų šalių.
Dvi marketingo mainų šalys yra:
• Vartotojai ar klientai, kurie nori nusipirkti arba naudotis produktais ar kitomis paslaugomis. Vartotojais yra laikomi klientai, vartotojų grupės ir partneriai.
• Gamintojų organizacijos ir kitos institucijos, kurios kuria ir tiekia produktus ar kitas paslaugas vartotojams
Į rinkodarą orientuotos įmonės pasižymi sistemingu savo planavimo proceso organizavimu, žiniomis apie jų veiksmų daromą poveikį savo klientams, jų tikslų nusistatymo tikslumu ir santykių su konkurentais veikimo greičiu. Nustatyti, reaguoti ir prisitaikyti prie rinkos pokyčių lenkiant konkurentus yra šiuolaikinės rinkodaros esmė.
Paslaugų paklausa paprastai yra susijusi su ekonomikos augimu, vis didesniu vartotojų disponuojamų pajamų lygiu, greito susisiekimo komunikacijų plėtra šalių viduje ir tarp kitų šalių, telekomunikacijų, ekonomikos augimu ir šiuolaikinių informacinių ir ryšių technologijų atsiradimu (ICT), kas sudarė didesnes galimybes komunikacinių technologijų ir e-komercijos plėtrai.
Paslaugų ypatybės:
• Paslaugos yra nepaliečiamos, vartotojas paslaugos negali paliesti, pasidėti saugojimui, perduoti kitam.
• Vartotojas įtraukiamas į produkto gamybą-kūrimą, nėra paslaugų, kai vartotojas nedalyvauja.
• Paslaugos yra netvarios, jas negalima kaupti ir pateikti rinkai, kada jų trūks.
• Paslaugos yra heterogeniškos, kadangi paslaugos priklauso nuo žmonių, kurie jas suteikia, paslaugas standartizuoti yra daug sunkiau nei prekes.
Turizmo marketingo ypatybės:
• Paslaugos suteikiamos kitoje vietovėje, nei gyvena paslaugų vartotojai
• Paslaugos parduodamos tiek paketu, tiek ir atskirai
• Paslaugos parduodamos per eilę tarpininkų
Turinys
- 1. Įvadas į rinkodarą kaip sisteminio mąstymo procesą
- 2. Turistų lankomų vietovių rinkodara
- 3. Kelionių ir turizmo rinkodaros ypatumai
- 4. Pagrindiniai turizmo paklausos faktoriai
- 5. Turizmo marketingo koncepcija
- 6. Turizmo marketingo kompleksas
- 7. Kaip suprasti vartotoją: keliavimo motyvacija ir pirkėjo elgesys
- 8. Turistinis produktas
- 9. Turizmo produktų platinimo kanalai
- 10. Turizmo marketingo tyrimai
- 11. Turizmo marketingo planavimas
- 12. Turizmo marketingo organizacijos
Reziumė
- Autorius
- barry
- Tipas
- Konspektas
- Dalykas
- Viešasis administravimas
- Kaina
- €1.67
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Spa 10, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 6 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų