,,Šiuolaikinio klajoklio” įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje
Ištrauka
Gibiešiūtė A. „Šiuolaikinio klajoklio“ įvaizdis naujai kuriamo prekės ženklo koncepcijoje. Įvaizdžio dizaino studijų programos baigiamasis darbas. Darbo vadovė Juozėnaitė I., Šv. Ignaco Lojolos kolegija, Kaunas, 2018. 34 p.
Problema. Šiandieninis klajoklis nėra genties dalis, tai plačiu mastu paplitusi žmonių bendruomenė, kurią nuo kitų skiria gyvenimo būdas bei pasaulio suvokimas. Dabartinis klajoklis negyvena atskirtyje nuo kitų žmonių, priešingai tai itin socialūs individai neretai viena koja priekyje žengiantys technologijų srityje. Laiko tėkmėje prarastas išvaizdos, kaip pagrindinio atskirties rodmens unikalumas dėl pasikeitusių gyvenimo sąlygų. Todėl yra svarbu rasti būdą, kaip į jų įvaizdį įnešti unikalumo bei atkurti atskirtį nuo kitų žmonių. Dėl šios priežasties yra kuriamas prekinis ženklas, kurio pagrindinis tikslas yra pateikti klajoklio įvaizdį šiuolaikiškai sujungiant individų gyvenimo stilių bei laisvės troškimą.
Objektas – šiuolaikinio klajoklio įvaizdis prekinio ženklo koncepcijoje.
Tikslas – ištyrus šiuolaikinio klajoklio sampratą dabartinėje visuomenėje, sukurti prekinio ženklo koncepciją ir pritaikyti tai vizualioje fotosesijoje.
Uždaviniai: 1. Ištirti klajoklių gyvenimo būdo ypatumus ir įvaizdį.
2. Sukurti prekinio ženklo koncepciją.
3. Sukurti šiuolaikinį klajoklio įvaizdį.
Metodai – literatūros ir šaltinių analizė, atvejo studija.
XXI a. sparčiai pradėjo vystytis išmaniosios technologijos ir didėti urbanizacija. Klajokliai išsivystė į šiuolaikinius klajoklius. Dėl urbanizacijos ir besivystančių technologijų atsirado poreikis ir visos tam galimybės nesunkiai keliauti aplink pasaulį. Tačiau, augant žmogaus poreikiams, reikalingas ir finansinis stabilumas. Todėl sparčiai besivystančios technologijos suteikė galimybę žmogui keliauti aplink pasaulį ir tuo pačiu dirbti. Išsivystė nauja klajoklių koncepcija – skaitmeniniai klajokliai. Skaitmeninis klajoklis pasižymi savo mobilumu. Svarbiausi aspektai turėti nešiojamąjį kompiuterį ir belaidį internetą.
Laiko tėkmėje yra prarastas klajoklių drabužių unikalumas. Šiuolaikinis klajoklis nebėra genties dalis, tai plačiu mastu paplitusi žmonių bendruomenė, kurie išsiskiria savo požiūriu į gyvenimą. Jiems yra svarbiausia, kad drabužiai būtu laisvi ir patogūs. Todėl yra kuriamas prekinis ženklas, kuris suteiktų unikalumo jų drabužiams, bei atspindėtų jų asmenybę, bei identitetą. Kuriama simbolių kalba, per kurią bus siekiama suteikti minėtą išskirtinumą.
Visiems šiuolaikinio klajoklio įvaizdžiams buvo naudoti laisvi drabužiai, ant kurių buvo piešiami simboliai ir rašomi žodžiai. Klajokliai atstovauja minimalistinį gyvenimą, dėl gyvenimo būdo jie yra priversti neapsikrauti daiktais ir prie jų neprisirišti. Todėl visuose įvaizdžiuose buvo akcentuojama minimalizmas. Šiuolaikinio klajoklio įvaizdžius sudarė laisvalaikio stiliaus drabužiai, kasdieninės šukuosenos, palaidi plaukai arba kuodas, nes buvo naudojami aksesuarai ant galvos. Makiažas dieninis, natūralus. Įvaizdžiams atskleisti buvo pasirinktas Zatyšių karjeras, taip sukurta sąsaja su gamta.
Turinys
- TURINYS
- SANTRAUKA4
- TERMINŲ PAAIŠKINIMAI8
- ĮVADAS9
- 1. ŠIUOLAIKINIO KLAJOKLIO SAMPRATA, GYVENIMO BŪDAS IR SOCIALINIAI REIŠKINIAI11
- 1.1. Šiuolaikinio klajoklio asmenybės bruožai11
- 1.2. Šiuolaikiniai klajokliai kaip socialinis reiškinys13
- 1.3. Mobilaus gyvenimo būdo poreikiai16
- 2. PREKINIS ŽENKLAS19
- 2.1. Prekiniai ženklai reprezentuojantys klajoklių gyvenimo būdą19
- 2.2. Prekinio ženklo „Catch a nomad“ koncepcija20
- 3. ĮVAIZDŽIO SUKŪRIMAS23
- 3.1. Idėjos pagrindimas23
- 3.2. Sukurtų įvaizdžiu detalizavimas (audiniai, spalvos, detalės, vizažas)23
- 3.3. Darbo eiga (apšvietimas, lokacija, sustatymas ir t.t)31
- IŠVADOS32
- LITERATŪRA33
Reziumė
- Autorius
- ajste13
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Dizainas ir technologijos
- Kaina
- €10.95
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Gru 3, 2018
- Publikuotas
- 2018 m.
- Apimtis
- 35 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų