UAB „Omnitel“ veiklos scenarijaus sudarymas
Ištrauka
Strateginis valdymas yra vienas iš pagrindinių įmonės sėkmės faktorių. Sukurta tinkama strategija padeda įmonei įgyvendinti savo užsibrėžtą tikslą bei suteikia pranašumą nuolat kintančiame verslo pasaulyje. Įmonės atstovai, kurdami, koreguodami bei pritaikydami strategiją prie besikeičiančių tiek išorinių, tiek vidinių veiksnių, garantuoja savo vykdomo verslo efektyvumą bei įmonės veiklos plėtrą. Taigi, įmonėms yra svarbu tinkamai pasirinkti strategiją, kad galėtų konkurencingai veikti rinkoje, tenkinant klientų poreikius, optimaliai paskirstant turimus išteklius, našiai dirbant, siekiant maksimalaus pelno, gerinant įmonės vidinę komunikaciją, organizacijos kultūrą ir pan.
Didėjant įmonių skaičiui, plečiantis rinkai verslo atstovai susiduria su stipria konkurencija. Kiekviena įmonė siekia užimti tvirtą poziciją rinkoje, kad uždirbtų kuo didesnį pelną. Šiuo atveju įmonių vadovai yra priversti ieškoti naujų būdų, kaip paveikti vartotojus, kad įgytų bei išsaugotų pranašumą nuolat konkurencijos persmelktame verslo pasaulyje. Dėl šios priežasties įmonės privalo sugebėti analizuoti tiek rinką, tiek savo įmonės vykdomą veiklą ir pagal gautus rezultatus stengtis keistis, pritaikant įmonę, kad ji sugebėtų veikti naujomis verslo sąlygomis.
Telekomunikacija yra neatsiejama visuomenės dalis. Naujausios telekomunikacijų technologijos suteikia galimybę perduoti informaciją greitai ir efektyviai. Dėl to nenuostabu, kad telekomunikacija yra labai svarbi visuomenės augimui. Viena iš pirmaujančių įmonių telekomunikacijos srityje yra uždaroji akcinė bendrovė (UAB) „Omnitel“. Šiame rašto darbe yra analizuojama UAB „Omnitel“ veikla bei atliekama veiklos strateginė analizė.
Tyrimo objektas – UAB „Omnitel“.
Tyrimo tikslas – išanalizuoti UAB „Omnitel“ veiklą bei, remiantis telekomunikacijos rinkos tendencijomis, identifikuoti strategijos formavimo kryptis.
Darbo uždaviniai:
- Pristatyti UAB „Omnitel“ veiklą;
- Atlikti įmonės išorinės aplinkos analizę, numatyti išorinės aplinkos vystymosi alternatyvas, sudaryti optimistinį bei pesimistinį įmonės veiklos vystymosi scenarijus ir atlikti įmonės veiklos vystymosi pasekmių analizę;
- Įvertinti įmonės potencialą;
- Identifikuoti galimus veiklos vystymosi trikdžius ir prevencines bei reakcines priemones jų eliminavimui;
- Suformuluoti įmonės veiklos strategiją, įvertinant abu įmonės veiklos vystymosi scenarijus bei numatant pokyčius, reikalingus numatytai strategijai įgyvendinti.
Tyrimo metodai: literatūros ir internetinių šaltinių analizė, statistinės informacijos grupavimas ir apibendrinimas, lyginamoji analizė, scenarijų sudarymas. Naudoti PESTEL, Porter 5 jėgų modeliai, SSGG analizė, subalansuotų rodiklių metodas, Levino 3 žingsnių pokyčių valdymo modelis.
Turinys
- ĮVADAS
- 1. UAB „OMNITEL“ TRUMPA CHARAKTERISTIKA
- 2. IŠORINĖS APLINKOS ANALIZĖ
- 2.1 Išorinės (makro ir mikro) aplinkos veiksnių, turinčių įtakos įmonės tikslų pasiekimui, įvardijimas.
- 2.2. Didžiausią įtaką darančių išorinės (Makro) aplinkos veiksnių įmonės tikslų pasiekimui, naudojant veiksnių tarpusavio ryšio analizę, nustatymas
- 2.3. Išorinės (makro ir mikro) aplinkos vystymosi alternatyvos
- 2.4. Išorinės (Makro ir Mikro) aplinkos veiksnių vystymosi alternatyvų suderinimas
- 2.5. Išorinės aplinkos veiksnių vystymosi scenarijų sudarymas
- 2.6. Įmonės veiklos vystymo(si) pasekmių analizė
- 3. ĮMONĖS POTENCIALO VERTINIMAS
- 4. ĮMONĖS VEIKLOS VYSTYMO(SI) TRIKDŽIŲ ELIMINAVIMAS
- 4.1 Trikdžių, galinčių daryti įtaką numatytam scenarijui, nustatymas
- 4.2. Trikdžių, galinčių daryti įtaką numatytam scenarijui, eliminavimas: prevencinės ir reakcinės priemonės
- 5. ĮMONĖS VEIKLOS STRATEGIJOS SUFORMULAVIMAS
- 5.1. Vieningos strategijos formavimas, įvertinant abu įmonės veiklos vystymo(si) scenarijus
- 5.2. Pokyčių, reikalingų numatytai strategijai įgyvendinti, numatymas
- 5.3.Strateginių įmonės veiksmų tinklinė schema; kalendorinis strateginių veiksmų planas
- IŠVADOS
- LITERATŪROS SĄRAŠAS
Reziumė
- Autorius
- darbai123
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Finansai
- Kaina
- €16.23
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 30, 2016
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 85 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų