Viešbučio “Senas namas” paslaugų pardavimo efektyvumo didinimas
Ištrauka
Darbo aktualumas – kiekviena įmonė, siekdama išsilaikyti didėjančios konkurencijos sąlygomis, privalo sugebėti pritraukti vis naujų klientų, išlaikyti esamus bei susigrąžinti jau prarastus klientus. Siekiant padidinti įmonės konkurencingumą ir pardavimus, ypatingai svarbu didelį dėmesį skirti klientų poreikiams bei jų tenkinimui.Viešbučio paslaugos yra teikiamos ir vartojamos vienu metu, todėl negali būti iš anksto pagamintos ir saugomos, kaupiamos ar kitaip „sandėliuojamos“. Kartais paslaugos net yra vadinamos „greitai gendančiomis“. Kiekvienas neparduotas kambarys – nuostolis viešbučiui. Todėl svarbu, jog būtų užsiimama naujų klientų paieška ir pardavimų didinimu.Pastaruoju metu vis daugiau įmonių atkreipia dėmesį į klientų išlaikymo poveikį geriems veiklos rezultatams. Dėl šios priežasties įmonės imasi tam tikrų veiksmų, kad patenkintų klientų poreikius. Didėjanti konkurencija ir siūlomų paslaugų supanašėjimas verčia organizacijas ieškoti naujų ir originalių būdų, padėsiančių išlaikyti klientus, tačiau jos turi suprasti, kad veiksmai, orientuoti į klientų išlaikymą, turi būti formuojami atsižvelgiant į tikslinių vartotojų pageidavimus.Paslaugų pardavimo didinimas apima į vieningą veiksmų sistemą sujungtas priemones, parinktas ne tik iš rėmimo, bet ir iš kitų marketingo komplekso elementų.
Darbo problema – Alytuje didėjant viešbučių skaičiui, sumažėjo viešbučio „Senas namas“ paslaugų pardavimas.
Darbo tikslas – ištirti viešbučio „Senas namas“ paslaugų pardavimo galimybes ir pateikti siūlymus pardavimų didinimui.
Darbo objektas – viešbutis „Senas namas“ paslaugų pardavimas.
Darbo uždaviniai:1. Išnagrinėti viešbučių paslaugų ypatumus.2. Išnagrinėti literatūros šaltinius, susijusius su efektyviu paslaugų pardavimu.3. Apžvelgti viešbučio „Senas namas“ teikiamas paslaugas.4. Atlikti anketines apklausas apie viešbučio „Senas namas“ paslaugų pardavimą.5. Pateikti siūlymus dėl paslaugų pardavimo efektyvumo didinimo viešbutyje.Metodai:1. Mokslinės literatūros analizė.2. Kiekybinis tyrimas (anketa).3. Interviu su viešbučio „Senas namas“ finansininke.
Turinys
- 1. VIEŠBUČIO PASLAUGŲ YPATUMŲ IR PARDAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI6
- 1.1. Paslaugų apibūdinimas ir savybės6
- 1.2. Paslaugų kokybės vertinimas10
- 1.3. Viešbučio teikiamų paslaugų apibūdinimas12
- 1.3.1. Apgyvendinimo paslaugos14
- 1.3.2. Maitinimo paslaugos15
- 1.3.3. Papildomos paslaugos16
- 1.4. Paslaugų pardavimas ir valdymas17
- 1.5. Efektyvūs paslaugų pardavimo metodai19
- 2. VIEŠBUČIO „SENAS NAMAS“ PASLAUGŲ PARDAVIMAS25
- 2.1. Viešbučio „Senas namas“ charakteristika25
- 2.2. Viešbučio „Senas namas“ paslaugų analizė ir pardavimų valdymas26
- 2.3. Viešbučio svečių anketinės apklausos tyrimas29
- 2.4. Interviu su viešbučio „Senas namas“ finansininke apibendrinimas39
- 3. PROJEKTINĖ DALIS41
- 3.1. Ekonominis siūlymų skaičiavimas41
- IŠVADOS IR SIŪLYMAI47
- SANTRAUKA UŽSIENIO KALBA49
- LITERATŪROS SĄRAŠAS50
- PRIEDAI53
Reziumė
- Autorius
- kristinap
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Vadyba
- Kaina
- €12.63
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 26, 2014
- Publikuotas
- 2014 m.
- Apimtis
- 63 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų