Būsimų kūno kultūros mokytojų kompetencijos ugdymas
Ištrauka
Šiuolaikinei visuomenei būdingi politiniai, socialiniai, ekonominiai, organizaciniai pokyčiai, informacinių technologijų plėtra, globalizacija. Tai sąlygoja naujoves įvairiose srityse. Vykstant šiems pokyčiams, keičiasi ir švietimo sistemos situacija, kartu ir mokytojo kompetentingumas.
Žinių visuomenė neįmanoma be efektyviai dirbančių kvalifikuotų pedagogų, taigi ir be moksleivių sveikatą ugdančių kūno kultūros mokytojų, sporto šakos trenerių.
Atsižvelgiant į nuolat besikeičiančius gyvenimo reikalavimus, šiuolaikiniam švietimui ir mokyklai yra keliamas uždavinys perorientuoti savo veiklos prioritetus nuo paprasto žinių perteikimo prie siekio padėti vaikui išsiugdyti svarbiausias kiekvienam asmeniui bendrąsias ir dalykines kompetencijas, grįstas įsisąmonintomis žiniomis, įgytais gebėjimais ir išsiugdytomis vertybinėmis nuostatomis. Šios kompetencijos padėtų žmogui ateityje lengviau susirasti vietą kintančiame pasaulyje, sėkmingai jame veikti, gerai jaustis ir būti laimingam.
Kūno kultūros mokytojas, tardamasis su moksleiviais, sukonkretina bendrąjį kūno kultūros ar pasirinktos sporto šakos turinį parengdamas individualiąją dalyko programą. Fizinis išsilavinimas – tai mokytojo ir moksleivio partnerystės, kūrybinio bendradarbiavimo rezultatas. Vis dažniau vertinamas ne mokytojo darbas, o jo veikla, pasireiškianti gebėjimais veikti įvairiose situacijose, nuolat plėtoti ar įgyti naują kompetenciją. Akivaizdu, kad mokytojui nebepakanka atlikti vien tik žinių perteikėjo, vertintojo ir teisėjo vaidmenis. Mokytojo veikla tampa plačia, įvairiapuse, todėl pamažu sukuriama savita ir nauja mokytojo veiklos aplinka, kurioje ypač reikšmingas paties mokytojo sistemingas ir nuolatinis mokymasis.
Darbo objektas: būsimų kūno kultūros mokytojų kompetencijų ugdymas
Darbo tikslas: atskleisti kūno kultūros mokytojų kompetencijų ugdymo ypatumus
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti kūno kultūros mokytojo veiklą.
2. Aptarti kūno kultūros mokytojo kompetencijas.
3. Išanalizuoti būsimų kūno kultūros mokytojų kompetencijų ugdymo ypatumus
Turinys
- SANTRAUKA
- ĮVADAS
- 1. LITERATŪROS APŽVALGA IR ANALIZĖ
- 1. 2. Kūno kultūros mokytojų funkcijos
- 1.2. Kūno kultūros mokytojo kompetencijos
- 1.3. Kompetencijų ugdymas ir kūno kultūros mokytojų rengimas
- 2. TYRIMO METODIKA IR ORGANIZAVIMAS
- 3. REZULTATAI
- 4. APTARIMAS
- IŠVADOS
- PASIŪLYMAI IR REKOMENDACIJOS
- LITERATŪRA
- PRIEDAI
Reziumė
- Autorius
- nerwin
- Tipas
- Diplominis darbas
- Dalykas
- Sportas
- Kaina
- €10.95
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Sau 28, 2014
- Publikuotas
- 2013 m.
- Apimtis
- 40 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų